Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Dokonując zakupu w sklepie internetowym Panda, Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Ma na to 14 dni od daty otrzymania zamawianych produktów.

Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkty wraz z wypełnionym formularzem na adres:

Sklep Panda
ul. Częstochowska 154
42-233 Czarny Las

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

Zwrot należności zostanie zrealizowany w terminie nie późniejszym niż okres 14 dni od momentu otrzymania towaru przez sklep Panda. Zwrot środków Klient otrzyma takim samym sposobem płatności, jakim dokonał opłaty za złożone zamówienie, chyba że wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Koszty związane z odesłaniem produktu ponosi Klient. Sklep Panda nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Istnieje możliwość nadania przesyłki za pośrednictwem WYGODNE ZWROTY.

Instrukcję dokonania zwrotu znajdziesz na stronie: https://wygodnezwroty.pl/pandacare

Reklamacje

Klient ma prawo zareklamowania rzeczy wadliwej. Może skorzystać albo z gwarancji producenta (o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny) albo z rękojmi (jeżeli towar ma wadę). Reklamowany towar należy wysłać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta, bądź dostarczyć do sklepu Panda.

Jeśli produkt jest objęty gwarancją producenta, to najszybszą drogą aby uzyskać sprawny sprzęt jest zgłoszenie reklamacji bezpośrednio u producenta. Wówczas to autoryzowany serwis gwaranta wymieni na nowy lub zapewni wykonanie innych usług prowadzących do polubownego zakończenia zgłoszenia. Adres serwisu oraz warunki gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej produktu. Wymagane jest dołączenie kserokopii faktury, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania. Jeśli nie możesz odnaleźć poszukiwanego punktu serwisowego, skontaktuj się z naszym sklepem. Dołożymy wszelkich starań aby pomóc w rozwiązaniu problemu. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt, nawet jeśli przy zakupie nie otrzymasz karty gwarancyjnej. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień, które wynikają z praw konsumenta i przepisów o rękojmi.

Jeśli reklamowany towar jest wysłany na adres sklepu, należy zgłosić reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@pandacare.pl. Do reklamowanego sprzętu należy dołączyć informację z opisem usterki oraz określeniem oczekiwań – obniżenie ceny, zwrot środków, naprawa, wymiana na produkt wolny od wad.

Adres do wysyłki reklamowanego towaru:
Sklep Panda
ul. Częstochowska 154
42-233 Czarny Las

Reklamację produktu z tytułu rękojmi Klient może zgłosić, jeżeli przed upływem 2 lat od dnia otrzymania produktu stwierdzi, że jest on uszkodzony, wadliwy. Przyjmiemy i rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia. 

Koszyk